شما اینجا هستید: خانهسایر حوزه هاستاد کلپیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به افتخارآفرینان بازی های پارآسیایی 2018

پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به افتخارآفرینان بازی های پارآسیایی 2018

منتشرشده در ستاد کل چهارشنبه, 25 مهر 1397 ساعت 13:51
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرلشکر باقری درپیامی  افتخارآفرینی و درخشش  کاروان ورزشی ایران در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا  را تبریک گفت.
 

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های پارآسیایی 2018 و کسب جایگاه سوم آسیا ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش کم نظیر زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا که با  136 مدال رنگارنگ و کسب جایگاه سوم قاره کهن رقم خورد، برگ زرین دیگری بر صحیفه ی افتخارات ایران اسلامی افزود.

این دستاورد بزرگ در شرایط خطیر امروز که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حربه ی تحریم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی در آرزوی تضعیف و انزوای ایران عزیز هستند، بیش از هر واقعیت دیگری، بیانگر ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و خلل ناپذیر ملت ایران است که توسط کاروان ورزشی جانبازان، معلولین و نابینایان کشور در این آوردگاه بزرگ، تجلی یافته است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این پیروزی درخشان را به جامعه ورزش و یکایک اعضای کاروان ورزشکاران کشورمان تبریک عرض می نمایم و تداوم توفیق و سربلندی آنان در سایر میدان های سترک پیش رو را در سایه الطاف و عنایات خداوندی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

 

انتهای پیام/02



 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است