شما اینجا هستید: خانهسایر حوزه هاستاد کلنماینده ولی‌فقیه در سپاه عنوان کرد: "بصیرت دینی " و روحیه "جهادی" و "انقلابی " از الزامات سنگرنشینی انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عنوان کرد: "بصیرت دینی " و روحیه "جهادی" و "انقلابی " از الزامات سنگرنشینی انقلاب اسلامی

منتشرشده در ستاد کل شنبه, 08 ارديبهشت 1397 ساعت 13:25
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی  با بیان اینکه پاسداری و سنگرنشینی انقلاب الزاماتی دارد، گفت: بهره مندی از "بصیرت دینی " ، روحیه "جهادی" و "انقلابی " و "ولایت مداری" از الزامات سنگرنشینی انقلاب اسلامی است.


به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی  در مراسمی که  به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی درسپاه و در تجلیل از فعالان عرصه پاسداری از مرز‌های اعتقادی در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد ،  با بیان اینکه روند حرکتی انقلاب و زنده بودن آن به وجود سرنشینانی است که از آن حفاظت می‌کنند، گفت: پاسداران دو مأموریت اصلی در مسیر حفاظت از انقلاب دارند که مقابله با خطرها و دفع و رفع تهدیدها در برابر تهاجم دشمنان از مأموریت‌های مهم این سنگرنشینان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: عمق‌بخشی به حرکت انقلاب و تقویت روز به روز آن از دیگر مأموریت‌های اصلی پاسداران می‌باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر خلاف سایر انقلاب‌ها، دارای یک سیستم دائمی بدون تاریخ مصرف و دارای اهداف بلندی است، بیان کرد: این انقلاب گفتمان سازدر مسیر تعالی بخش خود دشمنانی دارد و به دلیل وجود دشمن ، نیاز به نگهبان و پاسدار دارد و این رسالت مهم بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی در ادامه اظهار کرد: پویایی و زنده بودن انقلاب ما به وجود همین پاسدارانی است که سنگرنشینان انقلاب هستند و از آن حفاظت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسالت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی پایان ندارد ، گفت:  تا انقلاب و اسلام است، استکبار وجود دارد و تا زمانی که استکبار و مبارزه وجود دارد، سپاه هم همواره در صحنه حاضر است.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه فرهنگی که سپاه از اهل بیت آموخته ، دفاع از ولایت است، ادامه داد: سپاه مأموریتش این است که همین حرکت الهی نجات‌بخش را حفظ و  به آن سرعت بدهد و چون موتور حرکت این انقلاب، اسلام است و راننده آن ولایت است، دفاع و پاسداران مأموریت خود را این می‌دانند که این موتور را روشن نگهدارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه حیات انقلاب اسلامی مدیون سپاه است، گفت:  پیام سپاه، آمادگی همه‌جانبه در برابر هر خطری که متوجه این انقلاب شود، است و در این مسیر هزینه‌هایی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه سنگرنشینان انقلاب که همان پاسداران هستند می بایست الزاماتی را در مسیر انقلاب رعایت کنند، گفت: اولین الزام داشتن بصیرت دینی است و این به معنی درک صحیح از ماهیت دینی انقلاب و اسلام و اگر بصیرت دینی آمد همه بصیرت‌ها را با خود می‌آورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: بی‌جهت نیست که رهبرمعظم انقلاب از ما بصیرت دینی را می‌طلبند، چرا که بصیرت دینی در رأس همه بصیرت‌ها قرار داشته و به عنوان اولین و اساسی‌ترین لازمه برای سنگرنشینی انقلاب به آن نیاز داریم وامروز می بایست در برابر فتنه های دشمنان هوشیار ، آماده ومراقب باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: دومین شاخصه و الزام سنگرنشینی انقلاب معنویت و حریت است که به معنی آزادی انسان از قید و بند دنیا می‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی در پایان روحیه جهادی و انقلابی را از دیگر الزامات سنگرنشینی انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد: آخرین ویژگی سپاه ولایتمداری و درک درست از ولایت و فرمانبری از آن است و وظیفه ما است که این 4 رکن را به عنوان عناصر قدرت سپاه تقویت کنیم.

انتهای پیام/02




آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است