شما اینجا هستید: خانهاستانهازنجانفرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان: انقلاب اسلامی از شهید آوینی یک فرمانده در جبهه فرهنگی ساخته بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان: انقلاب اسلامی از شهید آوینی یک فرمانده در جبهه فرهنگی ساخته بود

منتشرشده در زنجان چهارشنبه, 23 فروردين 1396 ساعت 09:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار کرمی ضمن والا بودن مقام شهید آوینی گفت: شهید آوینی برای خدا قلم می‌زد و انقلاب اسلامی از این شهید یک‌ فرمانده در جبهه فرهنگی ساخته بود.

 به گزارش سپاه نیوز؛  سردارسرتیپ دوم پاسدار جهانبخش کرمیفرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در همایش بسیج هنرمندان با اشاره به نقش و منزلت شهید مرتضی آوینی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از این‌ شهید یک فرمانده در جبهه فرهنگی درست کرده بود.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید آوینی تصریح کرد: خدا بزرگترین پاداش را به شهید آوینی داد و توفیق شهادت را به او عنایت کرد.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به قلم زیبای شهید آوینی اشاره کرد و گفت: شهید آوینی مطالب بسیار زیبایی نوشتند و همه مطالب آن شهید بزرگوار در جامعه امروز قابل استفاده است.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از عملیات والفجر 8 شهید آوینی خدمت مقام‌ معظم رهبری شرفیاب شد و روایت فتح را راه‌اندازی کرد و فداکاری ملت ایران‌ و شهدا را به تصویر کشید.

 سردار کرمی در مورد رشادت‌های این شهید والامقام ابراز کرد: کار شهید آوینی به جایی رسیده بود که بر روی مین‌ها برای شهدا کار می‌کرد و برای رضای خدا قلم ‌می‌زد.

 وی ضمن گرامیداشت مقام حضرت علی (ع) و تبریک به مناسبت ولادت باسعادت ایشان عنوان کرد: ولادت علی (ع) روز امامت و روز تکمیل دین است.

 فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان‌ زنجان خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند که نبرد علی (ع) با عبدود در جنگ خندق بدون تردید از تمام اعمال امت من در قیامت افضل است و این حدیث پیامبر نشان بزرگ بودن مقام رزمندگان ‌اسلام را می‌رساند.

 وی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت صیاد شیرازی بیان‌ کرد: صیاد شیرازی صیاد دلها، یک فرمانده به تمام‌ معنا، ولایی و مجاهد خستگی ناپذیر بود که منافقان کوردل آن فرمانده والا مقام را به شهادت رساندند.

 وی یادآور سخن تاریخی امام راحل (ره) شد و گفت: در جریان بمباران شیمیایی عراقی‌ها  در دو جزیره ایران، امام بزرگوار خطاب به سرلشگر رضایی و امیر صیاد فرمودند جزیره‌ها باید حفظ شود.

 فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان‌ زنجان به هنرمند بودن شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان‌ هر یک هنرمند بودند و هر کدام آنها به نحوی در صحنه روزگار هنرمندی کردند.

 در پایان این مراسم از هنرمندان بسیجی،رئیس سابق بسیج هنرمندان استان زنجان و مسئول تئاتر بسیج هنرمندان استان زنجان تجلیل شد.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است