شما اینجا هستید: خانهاستانهاتهرانآئین دانش آموختگی دستیاران و دانشجویان پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار شد

آئین دانش آموختگی دستیاران و دانشجویان پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار شد

منتشرشده در تهران شنبه, 04 شهریور 1396 ساعت 15:32
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  آئین دانش آموختگی دستیاران و دانشجویان پزشکی عمومی  دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)  برگزار شد.

 به گزارش سپاه نیوز ؛ آئین دانش آموختگی دستیاران و دانشجویان پزشکی عمومی  دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با حضور دکتر جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و جمعی از مدیران و مسئولین دانشگاه  در مجتمع ولایت برگزار شد .

دکتر جلالی در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم و تبریک گفت : خوشحالم که نام این مراسم از فارغ التحصیلی به دانش آموختگی تغییر یافت، چرا که تحصیل علم را پایانی نیست.به خصوص امروز که برای شمانقطه شروع علم آموزی و حرکت به سمت قله های علم است.

 

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در ادامه به بیان چهار توصیه مهم پرداخت و افزود: توصیه اول بنده به شما علم آموزی است.تحت هیچ شرایطی خود را از علم جدا نکنید و مطالعه جزو برنامه های روزانه شما باشد. توصیه دوم ، اخلاق محور بودن است . یکی از عوامل موفقیت و اثرگذاری اخلاق مدار بودن در کنارعلم اموزی است، طبابت را حکیمانه دنبال کنید.

وی افزود: توصیه سوم هم این است که با جدیت تمام مراقب سلامت خود باشید و  توصیه آخر این که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حفظ پیوند خانوادگی کوشا باشید و توجه ویژه به خانواده داشته باشید.

 

گفتنی است در این مراسم برنامه های متنوع  اجرا و همچنین مراسم قرائت سوگندنامه دانش آموختگان برگزار شد.

 

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است