شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستانسپاهسرلشکر باقری پیام رهبر انقلاب را به بشار اسد تسلیم کرد

سرلشکر باقری پیام رهبر انقلاب را به بشار اسد تسلیم کرد

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 27 مهر 1396 ساعت 11:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیام کتبی حضرت آیت آلله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به بشار اسد تسلیم کرد.


به گزارش سپاه نیوز،‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیام کتبی حضرت آیت آلله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به بشار اسد تسلیم کرد.
سرلشکر باقری در دیدار با بشار اسد گفت: مقام معظم رهبری همیشه جویای سلامتی شما هستند و برای سوریه دعای پیروزی دارند.

سرلشکر باقری و بشار اسد در این دیدار درباره راههای تقویت روابط دو جانبه و به ویژه گسترش همکاریهای دفاعی و نظامی رایزنی کردند.


دو طرف در این دیدار با اشاره به پیروزیهای بزرگ ارتش سوریه وجبهه متحد در شرق سوریه، درباره سازوکارهای ادامه جنگ علیه تروریسم تا پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث تروریستهای تکفیری و مزدوران بحث و گفتگو کردند سرلشکر باقری در این دیدار بار دیگر بر مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از سوریه در این جنگ ظالمانه استکباری تاکید کرد.


سرلشکر باقری تاکید کرد هدف از این سفر ارائه راهبرد مشترک درباره ادامه همکاری ها و هماهنگی ها در سطح نظامی در مرحله پس از موفقیت های بزرگ است که در زمینه نابودی داعش به دست آمد. وی بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از ملت و مقامات سوریه تا بازگشت امنیت و ثبات به آن و ارائه کمک‌های ممکن برای بازسازی آنچه تروریسم نابود کرده است، تاکید کرد.


رئیس جمهوری سوریه نیز پیروزیهای ارتش و ملت سوریه را مدیون حمایتهای معنوی حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایتهای دولت، ملت و نیروهای مسلح ایران دانست.


بشار اسد گفت: موفقیت در شکست تروریسم در سوریه، ضربه ای قاطع به طرحهای غربیها برای منطقه محسوب می شود.
انتهاب خبر/01

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است