شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستانسپاهسرلشکر صفوی:رئیس جمهور آمریکا قدرت سپاه را از نظامیان خود سئوال کند/ پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است

سرلشکر صفوی:رئیس جمهور آمریکا قدرت سپاه را از نظامیان خود سئوال کند/ پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 26 مهر 1396 ساعت 15:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز؛به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم ، قدرت سپاه را  از نظامیان خودش در عراق  و سوریه و خلیج فارس سئوال کند و بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.

به گزارش سپاه نیوز:سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در اختتاميه اولین جشنواره فضاي مجازي و رسانه کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی که به همت دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی برگزار گردید با بیان رمز پیروزی ایران در تداوم دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت گفت:
هم اکنون نسل دوم و سوم فرزندان دلیر ایران در جبهه مقاومت اسلامی به دفاع استراتژیک ایران عمق بخشیده و ناقوس نابودی رژیم صهیونیستی جنایتکار را به صدا در آورده اند.
وی افزود:
استمرار دفاع از بلاد اسلامی و روحیه جهادی و شهادت طلبی در میدان دفاع از عتبات عالیات در عراق و دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها توسط  شهدای مدافع حرم و سرکوب تروریسم تکفیری و شکست ائتلاف آمریکا و صهیونیستها و بر خی از کشورهای منطقه در سوریه و عراق ثابت کرد که جوانان ما در مسیر رشد و تکامل معنوی ، عقلانی و بالندگی آرمانهای انقلاب اسلامی  و ملت بزرگ ایران تا رسیدن به  امنیت پایدار در منطقه و تمدن نوین اسلامی ایران هستند .
وی اضافه کرد: امتی که رهبری متقی ، خردمند و شجاع و جوانانی آماده فداکاری در راه ارزشها  دارد در برابر هیچ  قدرتی شکست نخواهد خورد و  این خون شهیدان است که راه  کربلا را برای مراسم اربعین حسینی باز کرده  و ان شاء الله  خون شهداء مدافع حرم  راه قدس را بر مسلمانان  باز خواهد کرد و جمله عرفانی و راهبردی حضرت امام (ره)  که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد را به حول و قوه الهی تحقق خواهد بخشید.
سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج علوم و معارف دفاع مقدس در فضای مجازی گفت:
علوم و معارف دفاع مقدس و فرهنگ جهاد وشهادت  یک مفهوم عارفانه ، عالمانه و هوشمندانه برخاسته از جهان بینی قرآنی و اسلام ناب محمدی است و ما و شما دانشگاهیان رسالت خودمان بدانیم  که این تفکر برتر و مفهوم عمیق را در فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و رسانه های بر خط و رسانه های تصویری ترویج دهیم.
سرلشکر صفوی افزود:
اگر بتوانیم فرهنگ و معارف دفاع مقدس و سیره عملی شهدای عالیمقام خودمان را با استفاده از شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباطی نهادینه سازی کنیم، آن وقت فضای مجازی مهمترین رکن مقابله با دشمن خواهد بود.
تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران  مهمترین راهکار مقابله با استحاله فرهنگی در فضای مجازی
سرلشکر صفوی با اشاره به استحاله فرهنگی جوانان توسط دشمنان در فضای مجاز ی گفت:
یکی از برنامه های اصلی دشمنان در فضای مجازی، استحاله فکری و  از بین بردن  ریشه های فرهنگی و اجتماعی ملت ایران است، آنها این کار را با هویت سازی انجام می دهند، بنابراین  راه تقابل با  این توطئه، تقویت هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران است.
دکتر صفوی با بیان ضرورت برنامه ریزی اصولی در فضای مجازی افزود:
نسل اول انقلاب اسلامی با مقاومت و ایثار، با خلق حماسه تن در برابر تانک، به دشمن اجازه «تصرف سرزمین ایران» را نداد، اکنون نسل دوم و سوم انقلاب نیز نباید به دشمن اجازه «تصرف افکار و اذهان» را بدهند؛ شما  دانشجویان نباید اجازه بدهید سواره نظام جنگ نرم آمریکا، قلب های مردم را فتح کند، فرهنگ شهادت و آموزه های دفاع مقدس می تواند به مثابه یک دژ مستحکم در برابر این هجوم نرم ایستادگی کند.همه  جوانان و دانشجویان ما باید به این باور برسند  امروز در میدان  یک جهاد کبیر فرهنگی قرار دارند که بدون برنامه ریزی، عقلانیت و نورانیت  و به کارگیری علم و دانش روز نمی توان در آن صحنه نبرد پیروز شد.
وی افزود:
آموزه های اسلام ناب محمدی(ص)، صراط مستقیم اهل بیت(ع) و فرهنگ غنی جهاد و شهادت، معرفت و ذخیره ای است که می تواند تمدن جدید ایران اسلامی  و سیمای بشریت و آینده حهان را شکل دهی کند.
ایران  تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را بر نمی تابد/ ملت و دولت و کشور یکپارچه عراق  قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست

سرلشکر صفوی در ادامه و در تشریح مسائل منطقه و جهان گفت:
به فضل الهی و با تسلط  دولت ، ارتش و نیروهای حشد الشعبی عراق بر منطقه نفتی کرکوک توطئه تجزیه عراق با شکست مواجه خواهد شد و عوامل جاه طلب وابسته به آمریکا و صهیونیسم  در شمال عراق که به دنبال قهرمان شدن بودند به این نتیجه خواهند رسید  که ملت و دولت و کشور یکپارچه عراق  قابل تفکیک و تجزیه شدن نیست و ایران هم تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را بر نمی تابد.
رئیس جمهور آمریکا فاقد بینش راهبردی است / قدرت جهنمی آمریکا رو به افول  و فرسایش است
سرلشکر صفوی با اشاره به سخنان چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا گفت:
سخنان جند روز گذشته  رئیس جمهور آمریکا  بار دیگر ثابت کرد  که او فاقد بینش راهبردی نسبت به مسائل جهانی  خصوصا  منطقه غرب آسیا است و  رئیس جمهور آمریکا باید بداند  دوران زورگویی و عربده کشی از موضع یک ابر قدرت  سالها است که به پایان رسیده و قدرت جهنمی آمریکا رو به افول  و فرسایش است.
وی افزود:
در مقابل به فضل و عنایت الهی قدرت نظام اسلامی و وزن ژئوپلیتیکی و اعتبار بین المللی جمهوری اسلامی ایران  در مقیاس منطقه ای و جهانی رو به افزایش است و رئیس جمهور آمریکا که به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران  است ، با این سخنرانی و به اصطلاح خودشان راهبرد جدید و بکارگیری اصطلاح غلطی راجع به خلیج همیشه فارس  ، دچار خطای استراتژیک شده است.
وی اضافه کرد:
آمریکائیها باید بدانند  قدرت موشکی و مسائل منطقه همچون سوریه و عراق که به امنیت ملی ایران و امنیت منطقه مربوط می شود قابل معامله نیستند  و آمریکائیها هستند که مجبور به عقب نشینی هم در مواضع سیاسی و هم تحریم های ظالمانه علیه ایران خواهند شد و پس از سخنان  ابلهانه اخیر ، مقابله با آمریکا تبدیل به گفتمان ملی  در ایران شده  است و قوای سه گانه و نیروهای مسلح و ملت هوشمند ، صبور و شجاع ایران با هدایت قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی ، حضرت امام خامنه ای برای هر گونه شرائطی خود را آماده کرده اند  و به حول و قوه الهی ملت ایران پیروز این صحنه خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا قدرت سپاه را از نظامیان خود سئوال کند/ پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است
 دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تروریستی نامیدن سپاه بعنوان اشتباه دیگر رئیس جمهور آمریکا گفت:
به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد می کنم ، قدرت سپاه را  از نظامیان خودش در عراق  و سوریه و خلیج فارس سئوال کند و بداند که پیوستگی ملت با سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اساس اقتدار نیروهای مسلح ایران است و سپاه پاسداران یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران است.
سرلشکر صفوی افزود:
آمریکائی ها تحولات ایران و منطقه  را درک نمی کنند و به نوعی دچار عقب افتادگی ذهنی هستند  و آنها شکست های پی در پی از ایران خورده اند و انشا ء ا... خواهند خورد و ما نیز نبایستی هیچگاه از توطئه آمریکائی ها و عوامل آنها همچون صهیونیست ها غافل شویم و همیشه بایستی هوشیار باشیم .

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است