شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستانفرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: انجام کارهای جهادی توسط دانشجویان لبیک به فرمایش رهبر است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: انجام کارهای جهادی توسط دانشجویان لبیک به فرمایش رهبر است

منتشرشده در سیستان و بلوچستان چهارشنبه, 17 آذر 1395 ساعت 13:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار معروفی با اشاره به سه مؤلفه دارد مکتبی، انقلابی و مردمی بودن سپاه و بسیج افزود: وجود این سه مؤلفه باعث شده است سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم باشند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح مدرسه شهید غلامرضا معروفی در روستای محروم پدگی شهرستان میرجاوه اظهار کرد: با اقدام جهادی برادران گروه جهادی شهید معروفی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و یاری خداوند متعال، امروز قلب مردم، دانش‌آموزان و معلمان عزیز که مروجان حقیقی ملت هستند شاد شد.

 

وی افزود: نسل در نسل انسان‌هایی که در این مدرسه قرار می‌گیرند و صاحب علم و معرفت می‌شوند پاداش آن برای جهادگران نوشته خواهد شد و آثار وضعی این حرکت را در زندگی خود خواهند دید.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت این مدرسه در منطقه ای محروم و توسط دانشجویان جهادگر رضایت خلق خدا را در پی داشته و مسلما رضایت خلق خدا رضایت الله را در بر خواهد داشت.

 

وی به سه مؤلفه دارد مکتبی، انقلابی و مردمی بودن سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: وجود این سه مؤلفه باعث شده است سپاه و بسیج از مردم با مردم و برای مردم باشند.

 

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه بسیج سنگر انقلاب است، گفت: سنگر مستحکم انقلاب یعنی سد بلای مردم شدن، بسیجی به این فکر می‌کند که نیاز مردم مؤمن و مردم انقلابی باید برطرف شود.

 

سردار معروفی با بیان اینکه فعالیت جهادی دانشجویان جهادگر مورد تأیید و عنایت رهبر انقلاب است، گفت: یکی از کارهای مورد تأیید امام خامنه‌ای، کار گروه‌های جهادی و هجرت است و هیچ چیز بالاتر از این نمی‌تواند خستگی را از تن شما خارج کند.

 

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات استان دارند، گفت: ایشان اخیراً به فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید داشتند که سپاه، قرارگاه قدس جنوب شرق و سپاه استان با تمام توان و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی آماده کار برای خدمت به مردم خداجو، ولایتمدار و انقلابی استان باشند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مفهوم اصلی 16 آذر استکبارستیزی و بیگانه‌ستیزی است و خروجی آن را امروز در استکبارستیزی ملت ایران می‌بینیم.

 

 

فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه جامعه‌ای که روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی داشته باشد جامعه‌ای شاداب و سربلند است گفت: این روحیه به قومیت و مذهب نگاه نمی‌کند و بلکه نیاز جامعه اسلامی و مؤمنین را می‌بیند.

 

انتهای خبر/07

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است