شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستانجانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه: تنها راه حرکت در مسیر انقلاب پیروی از ولی فقیه است

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه: تنها راه حرکت در مسیر انقلاب پیروی از ولی فقیه است

منتشرشده در سیستان و بلوچستان شنبه, 13 آذر 1395 ساعت 09:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار گشتاسبی گفت: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی در مسیر خود حرکت کند، باید با پیروی از فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کنیم.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار امان‌الله گشتاسبی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مراسم نخستین  سالگرد شهدای مدافع حرم جنوب سیستان و بلوچستان که در شهرستان دلگان برگزار شد، با گرامیداشت یاد این شهدا اظهار داشت: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام ناب محمدی و حریم آل الله به سوریه اعزام شده‌اند.

 

وی افزود: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی در مسیر خود حرکت کند و در مقابل دنیای استکبار ایستادگی کنیم، باید از فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم.

 

جانشین فرمانده قرارگاه قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی بعد از 37 سال با سه واقعیت مهم و اساسی روبرو است، تصریح کرد: اگر این سه واقعیت را به خوبی انجام ندهیم، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود منحرف می‌شود.

 

سردار گشتاسبی با تاکید بر اینکه یکی از مباحث مهمی که در 37 سال گذشته همیشه مورد تاکید قرار گرفته، اعتماد به سرمایه‌های ملی و داخلی است، بیان کرد: باید به فرزندان این مرز و بوم اعتماد داشته باشیم که می‌توانند کشور را اداره کنند.

 

وی با بیان اینکه یکی از سرمایه‌های مهمی که باعث موفقیت و سربلندی ما در همه میادین بوده، بسیج است، اضافه کرد: از دوران 8 سال دفاع مقدس که بسیج پیش قدم و میدان‌دار اصلی انقلاب بوده و چه در زمینه‌های دیگر و حالا هم بسیجیان در دفاع اسلام و سرزمین‌های اسلامی پیش قدم شده‌اند.

 

سردار گشتاسبی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران یکی دیگر از واقعیت‌های مهم و اساسی است که باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: مردم و مسئولان ما باید بدانند که آمریکا تحت هیچ شرایطی دست از دشمنی با ملت مسلمان ایران بر نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به مسئله تحریم کشورمان از سوی کشورهای غربی و آمریکا، خاطرنشان کرد: مسئله تحریم یکی از واقعیت‌های مهمی است که از ابتدای انقلاب اسلامی بوده و آمریکا تحت هیچ شرایطی این تحریم‌ها را بر نمی‌دارد مگر اینکه ما از تمام مواضع 37 سال گذشته خود دست بکشیم که این غیرممکن است.

 

انتهای خبر/07

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است