شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستانفرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد : حضور وحدت‌آمیز ‌مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برنامه‌های جهادی

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد : حضور وحدت‌آمیز ‌مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برنامه‌های جهادی

منتشرشده در سیستان و بلوچستان یکشنبه, 07 آذر 1395 ساعت 09:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار معروفی گفت: امروز برادران شیعه و سنی با وحدتی مثال‌زدنی در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم محروم استان هستند.

 

به گزارش سپاه نیوز:سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی برتر و خادمین جهادی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه اقدام فرهنگی در کشور مورد تایید ویژه رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: این سه اقدام شامل اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج است.


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی عظیم است که موجب پالایش روح و افزایش بصیرت مخاطبان می‌شود.



وی بیان کرد: اردوهای هجرت و جهادی با اقدامات جهاد سازندگی در اول انقلاب تطبیق دارد و به عنوان یک کار ارزشمند موجب امید دادن به جامعه و هموار کردن راه برای حل مشکلات مردم می‌شود که بسیار ارزشمند است.



سردار معروفی گفت: نظام تربیتی بسیج در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، بیشترین تاثیر را در زمانی که ما در یک جنگ نرم قرار گرفته‌ایم در افزایش بصیرت مردم دارد و مانند سدی مقابل طوفان سهمگین هجمه دشمنان عمل می‌کند.



فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای گروه‌های جهادی مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب هستند و این برای آنها بهترین پاداش است، چرا که این امر عاقبت بخیری دنیا و آخرت را به دنبال دارد.



وی خاطرنشان کرد: اگر شهدا روزی برای انقلاب جان دادند، امروز ما وظیفه داریم برای نظام آبروی خود را خرج کنیم.



وی با اشاره به حضور وحدت‌آمیز مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برنامه‌های جهادی، اظهار داشت: امروز برادران شیعه و سنی با وحدتی مثال‌زدنی در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم محروم استان هستند که این امر بسترساز مقابله با اقدامات تفرقه‌آمیز دشمنان نظام است.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است