شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستاناخبار برگزیدهاولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد 

اولین همایش بسیج دریایی سپاه برگزار شد 

منتشرشده در اخبار برگزیده یکشنبه, 07 مرداد 1403 ساعت 12:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

همایش فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی سپاه در مشهد مقدس برگزار شد . 

به گزارش سپاه نیوز؛ همایش فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی سپاه در جوار بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی رضا(علیه السلام ) در مشهد مقدس برگزار شد . 

دریادار دوم پایدار معاون بسیج دریایی با اشاره به نقش مهم و روز افزون بسیج دریایی گفت : این همایش با تدبیر سردار فرمانده نیرو ی دریایی سپاه با حضور  210 نفر از فرماندهان ناوگروههای سازماندهی شده بسیج دریایی و مردمی به مدت ۵ روز برگزار شد . 

معاون بسیج دریایی ندسا اظهار داشت:  تعداد ۷۰ نفر از فرماندهان ناوگروههای بسیج دریایی شرکت کننده  از برادران اهل سنت  بودند و  بسیج دریایی را که نماد عینی و عملی وحدت امت اسلام در دریا  است را به عنوان الگو می توان برای امت اسلام معرفی کرد‌.

وی اظهار داشت : عمده فرماندهان ناوگروه های بسیج دریایی شرکت کننده از سرشناسان  جامعه صیادی کشور هستند به همین مناسبت از مهندس حسینی رئیس سازمان شیلات دعوت شد تا سوالات و درخواست های صیادان از نزدیک شنیده شود  و شاهد کم شدن مشکلات و رونق کار قشر زحمت کش و پر زحمت  صیادان باشیم.

دریادار دوم پایدار،پس از تاسیس بسیج دریایی در سال ۱۳۹۷ تا کنون بیش از ۱۷  هزار شناور اعم از سبک و نیمه سنگین درقالب ۷۰۰ ناوگروه سازماندهی شده است . 

بسیج دریایی ظرفیت بسیار عظیمی را در تولید قدرت و امنیت دریایی رقم زده است که این الگوی موفق را می‌توان مولفه ای اثر گذار  در ایجاد امنیت پایدار در راستای توسعه سواحل و اقتصاد دریا بر شمرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است