شما اینجا هستید: خانهاستانهاسمنانمسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان  : اهدای خون موجب تعالی روحی و روانی فرد اهداکننده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان  : اهدای خون موجب تعالی روحی و روانی فرد اهداکننده است

منتشرشده در سمنان چهارشنبه, 05 شهریور 1399 ساعت 09:15
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه پاسداران خود را خادم مردم می‌دانند گفت: سپاه استان سمنان مشارکت در رزمایش «نذر خون»را جزو رسالت‌های خود در راستای خدمت به مردم می‌داند.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراکز درمانی استان سمنان همواره نیاز مستمر به فرآورده‌های خونی دارد؛ بنابراین راه‌اندازی پویش «نذر خون»می‌تواند کمک قابل‌توجهی در راستای رفع این نیاز باشد.

 

وی افزود: همه‌ساله مردم در ایام محرم مشارکت بی‌نظیری در اهدای خون دارند و این رویه باید همچنان ادامه یابد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: پاسداران سپاه استان سمنان در راستای رسالت ذاتی خود که همانا خدمت به مردم است اجرای این طرح مهم و شرکت در پویش نذر خون را وظیفه خود می‌دانند و امروز نیز کارکنان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان سمنان در اقدامی خودجوش و داوطلبانه در پایگاه انتقال خون سمنان حضور یافته‌اند تا خون خود را اهدا کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی گفت: افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها نیاز مبرم به خون و فرآورده‌های خونی دارند؛ بنابراین افرادی که مبتلا به این بیماری بوده و اکنون بهبودیافته‌اند بهتر است برای اهدای پلاسمای خون خود ویژه افراد مبتلا به کرونا اقدام کنند.

 

وی گفت: پلاسمای خون افرادی که مبتلا به کرونا بوده‌اند و بهبودیافته‌اند به گفته پزشکان موجب تسریع در روند بهبودی افراد مبتلا به کرونا می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان عنوان کرد: اهدای خون از جمله عبادات معنوی است که اجر و پاداش آن در نزد پروردگار محفوظ است و موجب تعالی روحی و روانی و معنوی فرد اهداکننده می‌شود.

 

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است