شما اینجا هستید: خانهاستانهامازندرانخبر برگزیدهحجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از بیمارستان حضرت فاطمه ( س) نیروی زمینی سپاه بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از بیمارستان حضرت فاطمه ( س) نیروی زمینی سپاه بازدید کرد

منتشرشده در خبر برگزیده دوشنبه, 25 دی 1402 ساعت 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در سپاه در بازدید از بیمارستان 128 تخت خوابی حضرت فاطمه ( س) از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی بخش های تخصصی و عمومی آن قرار گرفت.

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدا... حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه از بیمارستان 128 تخت خوابی حضرت فاطمه ( س)  که به همت معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در منطقه محروم روستای گوری شهرستان قشم مستقر شده بود بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی بخش های تخصصی و عمومی آن قرار گرفت.
وی خدمت رسانی به مردم را از رسالت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : معاونت بهداری رزمی با استقرار بیمارستان حضرت فاطمه ( س) که امکانات یک بیمارستان مجهز را دارد شرایط درمانی مناسبی را در راستای خدمت به مردم فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت مردمیاری در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد :  خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدر شناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است. بهترین عبادت تحول آفرین ، خدمت به مردم است و این مهم توسط پیامبر اکرم صلی الله و ائمه معصومین علیه السلام بارها توصیه شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به خدمات وسیع نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور عنوان کرد : این نیرو علاوه بر تامین امنیت در مرزها خدمات مختلفی از جمله راه و جاده سازی ، خدمات بهداشتی و درمانی و ساخت بیمارستان ، ساخت مسکن و ... را دارد که نشان می دهد نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در مردمیاری و محرومیت زدایی نیز نقش مهمی دارد.   

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ، وی  را همراهی کرد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است