شما اینجا هستید: خانهاستانهامازندران فرمانده سپاه کربلای استان مازندران مطرح کرد : تلاش در راستای جهش تولید 

 فرمانده سپاه کربلای استان مازندران مطرح کرد : تلاش در راستای جهش تولید 

منتشرشده در مازندران شنبه, 02 اسفند 1399 ساعت 15:35
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه کربلای استان مازندران گفت: در راستای جهش تولید یکی از تلاش‌ها و اولویت‌های مجموعه سپاه استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

به گزارش  سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اظهار داشت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم با اخلال گران اقتصادی برخورد جدی می شود.

 

سردار مسلمی  با بیان اینکه تلاش می کنیم مشکلاتی که گریبان‌گیر مردم استان است را برطرف کنیم افزود: در حوزه تولیدات برق با توجه به مشکل پیش آمده کمبود سوخت در نیروگاه نکا با ورود سپاه و مدیریت متناسب این نیروگاه توانستیم مشکل را برطرف کنیم و همچنین در سایر واحدهای تولیدی نیز با ارائه تسهیلات بانکی برخی از کمبودها را برطرف کردیم.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای جهش تولید یکی از تلاش‌ها و اولویت‌های مجموعه سپاه استفاده از ظرفیت‌های داخلی است  تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف جهش تولید را ایجاد کنیم گفت: امسال در شهرستان‌ها از سوی فرماندهان ناحیه اقدامات خوبی با ارائه تسهیل‌گری، کمک به واحدها و مراکز تولیدی در بخش فروش، تسهیلات بانکی و مدیریتی صورت گرفته است تا عنوان سال توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) تحقق پیدا کند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است