شما اینجا هستید: خانهاستانهامرکزیمسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خبر داد : اجرای طرح اردوهای جهادی هجرت 3 در استان مرکزی با حضور 2300 دانش‌آموز

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خبر داد : اجرای طرح اردوهای جهادی هجرت 3 در استان مرکزی با حضور 2300 دانش‌آموز

منتشرشده در مرکزی دوشنبه, 11 مرداد 1395 ساعت 09:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ امینی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال دو هزار و سیصد دانش‌آموز بسیجی در طرح اردوهای جهادی هجرت 3 شرکت و در راستای محرومیت‌زدایی و مرمت مدارس فعالیت خواهند کرد.

 


به گزارش سپاه نیوز:سرهنگ محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله از آغاز طرح اردوهای جهادی هجرت 3 خبر داد و افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال در بخش خواهران و برادران تعداد دو هزار و 300 نفر در طرح اردوهای جهادی هجرت 3 حضور خواهند داشت و در راستای محرومیت‌زدایی و بحث مرمت و بازسازی مدارس همکاری خواهند کرد.


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: یک‌هزار نفر در اردوهای ده روزه به منظور مرمت و بهشازی مدارس، 300 نفر در اردوهای هفت‌روزه و یک‌هزار نفر هم در اردوهای یک‌روزه شرکت خواهند کرد.


سرهنگ امینی ادامه داد: هدف از اجرای این اردوها غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بسیجی است و حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های گروهی و انجام کارهای فرهنگی نیز از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.


وی افزود: طرح هجرت 3 با همکاری بسیج سازندگی، دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج خواهران به‌منظور بهسازی و نوسازی در سطح مدارس استان برگزار می‌شود و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته امسال در زرندیه شاهد اردوهای هفت‌روزه با حضور دانش‌آموزان دختر بودیم که برای نخستین بار در استان اجرایی شد.


مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: دانش‌آموزان در قالب حلقه‌های صالحین در اردوهای طرح هجرت 3 شرکت می‌کنند و با حضور در قرارگاه مرکزی به‌صورت روزانه در ابتدا با برخی از مسائل دینی و مذهبی در کلاس‌های آموزشی آشنا و سپس کار بهسازی و نوسازی مدارس را آغاز می‌کنند.


انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است