شما اینجا هستید: خانهاستانهامرکزیدر راستای محرومیت‌زدایی:اردوهای جهادی در مناطق محروم دلیجان آغاز شد

در راستای محرومیت‌زدایی:اردوهای جهادی در مناطق محروم دلیجان آغاز شد

منتشرشده در مرکزی چهارشنبه, 06 مرداد 1395 ساعت 11:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:مسئول روابط عمومی سپاه دلیجان از آغاز اردوهای جهادی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

 


به‌گزارش سپاه نیوز: داود سلطانی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان  از آغاز اعزام اردوهای جهادی سپاه ناحیه کمیجان خبر داد و گفت: این اردوها از دوم مردادماه با حضور فعال پنج گروه جهادی آغاز شده است.


وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی، یک نوع فرهنگ سازی است، گفت: ترویج فرهنگ کار، تلاش، ایثار، جهادگری، تعاون و همکاری از برکات برگزاری اردوهای جهادی است.


مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: حضور در اردوهای جهادی موجب تقویت حس مسئولیت‌پذیری و روحیه کارهای دسته جمعی می‌شود، نسل آینده ساز کشور بخصوص دانشجویان با حضور در اردوهای جهادی علاوه بر اینکه به خودسازی معنوی می‌پردازند با مسائل و مشکلات نقاط محروم کشور آشنا شده و در راستای رفع این مشکلات اقدام می‌نمایند.


 سلطانی در ادامه یادآور شد: این اردوها با هدف افزایش روحیه خودباوری، کار جهادی و تلاش در مسیر بهبود وضعیت عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی مناطق محروم، هم‌افزایی ظرفیت نهادهای اجرایی شهرستان به منظور افزایش بازدهی فعالیت‌های جهادی در شرایط اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.


وی افزود: در راستای اجرای این اردوها در سطح شهرستان 2 جلسه پشتیبانی در فرمانداری کمیجان با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی به منظور پشتیبانی از این حرکت برگزار شده است.


مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: اولین گروه اعزامی به این اردوها با حضور گروه جهادی شهید کلاته دانشگاه امام حسین(ع) تهران به استعداد 80 نفر جهادگر با فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی،مشاوره و اشتغالزایی در روستاهای محمودآباد سوران،سیجان، نهرپشته و چاپار آغاز خواهد شد که تا 11 مردادماه نیز این گروه جهادی در مناطق محروم فعالیت خواهند داشت.




انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است