شما اینجا هستید: خانهاستانهامرکزیفرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی: ۸ هزار حلقه صالحین در استان مرکزی فعالیت می‌کند

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی: ۸ هزار حلقه صالحین در استان مرکزی فعالیت می‌کند

منتشرشده در مرکزی چهارشنبه, 23 تیر 1395 ساعت 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار کریمی از فعالیت ۸ هزار حلقه صالحین در این استان خبر داد.

 



به گزارش سپاه نیوز: سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی  در جلسه شورای فرهنگی و‌ عمومی که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار شد با اشاره به سند راهبردی تدوین شده در استان مرکزی اظهار داشت: این سند اشکالاتی دارد که باید اصلاح شود، بسیج استان دارای ظرفیت خوبی است که مدام مشغول فعالیت است و به‌ دنبال خدمت به مردم و در راستای سربلندی ایران اسلامی گام برمی‌دارد.

وی افزود: تدوین سند راهبردی استان اقدام بسیار خوب و قابل تحسینی است و وجود یک چارت کاری که در آن تمامی هدف‌ها، وظایف و مسئولیت مدیران و دیگر افراد و همچنین برنامه‌های لازم طرح‌ریزی و تدوین شده می‌توان کمک خوبی برای پیشبرد اهداف استان باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اما این سند اشکالات و نواقصی نیز دارد که لازم به بررسی و اصلاح دارد که از جمله این اشکالات حجم زیاد برنامه‌هایی است که در نظر گرفته شده و قرار است عملی شوند که امکان اجرای این حجم برنامه برای استان ممکن نیست.

سردار کریمی بیان داشت: باید برنامه‌ریزی‌ها براساس ظرفیت و امکانات موجود در استان انجام شود تا بازخورد و نتیجه مطلوبی داشته و با تاثیرگذاری مناسب در تحقق اهداف استان نقش داشته و موثر واقع شوند.

وی ادامه داد: حدود 12 سال است که سپاه کار رصد را انجام می‌دهد و به آمارگیری، نظرسنجی و ارزیابی نظرات و میزان رضایت جامعه می‌پردازد که با توجه به آمار کسب شده اخیر آماری که در این سند مطرح شد قابل پذیرش نبوده و مغایر واقعیت است.

فرماتده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بنده به‌ عنوان یکی از اعضای شورای تامین معتقدم که آمارهای اعلام شده آمارهای دقیقی نیست و نباید مبنا قرار گیرند خوشبختانه ظرفیت استان ظرفیت نسبتا خوبی است پایگاه‌های فعال بسیج در سطح  استان داریم که 8 هزار حلقه صالحین در این پایگاه‌ها فعالیت دارند.

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است