شما اینجا هستید: خانهاستانهالرستانسپاهپیام قدردانی فرمانده کل سپاه از سرلشکر صالحی

پیام قدردانی فرمانده کل سپاه از سرلشکر صالحی

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 31 مرداد 1396 ساعت 15:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی از نقش آفرینی های سرلشکر صالحی در تقویت اخوت و برادری بین سپاه و ارتش و ارتقای قدرت دفاعی و نظامی کشور قدردانی کرد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی انتصاب امیر سرلشکر عطاءالله صالحی به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با قدردانی از نقش آفرینی های وی در ارتقای قدرت دفاعی و نظامی کشور طی دوره تصدی فرماندهی کل ارتش، برای وی آرزوی توفیق کرد .

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سیدعطاءالله صالحی

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

سلام علیکم 

     بی شک یکی از مؤلفه های مهم اقتدار و عزت امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون مجاهد مردان و خدمتگزاران صادقی از جنس ایثار و جهاد است که همواره در رکاب مولا و مقتدایشان در عمل به تکلیف الهی هیچگاه راحتی و آسایش را برنتابیده اند و به یقین آن برادر عزیز از آن زمره است، امیرسرافراز و ولایتمداری که کارنامه درخشانش در میادین و عرصه های گوناگون فرماندهی و ستادی، موجبات افتخار تداوم خدمت و مجاهدت در مسئولیتی دیگر را با حسن اعتماد از سوی ولی امر مسلمین جهان رقم زده است.

      اینجانب فرض می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود و یکایک فرماندهان و آحاد پاسداران سپاه را به پاس اقدامات و تلاشهای مخلصانه و ارزشمند جنابعالی و نیز تقویت روحیه اخوت و برادری بین سپاه و ارتش که اعتلاء و ارتقاء قدرت دفاعی و نظامی کشور عزیزمان را بدنبال داشته، ابلاغ و انتصاب آن فرمانده گرانقدر را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صمیمانه تبریک عرض نمایم. 

      از قادر متعال مزید توفیقاتتان را در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم. 

 

                                                        سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

                                                                    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی                                                   

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است