شما اینجا هستید: خانهاستانهاخوزستانفرمانده سپاه ولی‌عصر(ع)دریادواره شهدای شهیدجودکی دزفول: دشمن همچنان از دزفول ولایتمدار می‌هراسد

فرمانده سپاه ولی‌عصر(ع)دریادواره شهدای شهیدجودکی دزفول: دشمن همچنان از دزفول ولایتمدار می‌هراسد

منتشرشده در خوزستان یکشنبه, 15 اسفند 1395 ساعت 10:12
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار شاهوارپور: دشمن از دزفول می هراسد چون می بیند که مردم این دیار همانند دوران دفاع مقدس همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 

به گزارش سپاه نیوز:سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان پیرامون شخصیت دختر گرامی رسول خدا حضرت فاطمه(س) ایشان را خصوصا در زمینه ی تربیت فرزندان، به عنوان الگو و اسوه معرفی نمود.



سردار شاهوارپور گفت: ملت مقاوم ایران جملگی در مقابل دشمن متجاوز پایداری کردند ولی مقاومت مردم دزفول نظیری نداشت و نمونه بود.



وی افزود: مردم دزفول در دو جبهه ی جنگ تحمیلی و نیز حمله های سنگین موشکی در شهر ماندند و شهید دادند و ماندگار شدند.



فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: روزهای جمعه وقتی رزمندگان، خسته به دزفول می آمدند مردم این شهر از آنها استقبال می کردند و در نماز جمعه با شعارهای روحیه بخش خود خستگی را از ایشان می ربودند و باعث شارژ شدن روحی و جسمی رزمنده می شدند و در نهایت با انگیره ی بالا آنان را به جبهه می فرستادند.



سردار شاهوارپور تصریح کرد: مردم دزفول پشتیبان رزمندگان بودند و به آنان خدمت می کردند. این امر موجب شد حتی رزمندگان سایر شهرها هم وقتی به دزفول می آمدند و این خدمت ها و زندگی جاری در این شهر را می دیدند بیشتر تلاش کنند و در جبهه مانده و مجاهدت کنند.




فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ابراز داشت: شهیدان همه ی ما را سربلند کردند چون از ولایت فقیه امر شنوی داشتند. چه کسانی ایستادند کنار امامشان که شکست نخورد؟ همین شهدا بودند.


سردار شاهوارپور اظهار نمود: شهدا به ما حیات دادند و یادمان دادند که چگونه می توانیم دشمن را به زانو در بیاوریم و باید هر چه در توان داریم در این راه انجام بدیم.



سردار شاهوارپور اذعان داشت: پشتیباینی از ولایت فقیه امری مهم و ارزشی است که شهیدان می خواستند با این شاخصه راه داشتن جامعه ای سالم و پاک را به ما نشان بدهند.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است