شما اینجا هستید: خانهاستانهاخوزستانهمایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد

همایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد

منتشرشده در خوزستان چهارشنبه, 11 اسفند 1395 ساعت 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:همایش مجمع عالی قشر بسیج کارگری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی منش مسئول مجمع عالی قشر بسیج کارگری کشور و مسئولین استانی و کارگروه های استانی و کارگران و مسئولین شرکت فولاد اکسین برگزار شد.

 

به گزارش سپاه نیوز: سرگرد نادری مسئول مجمع عالی قشر بسیج کارگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد:مهمترین هدفی که این مجمع دنبال می کند یک جامه عمل به منویات مقام معظم رهبری را حتما باید دنباله رو باشیم تا بتوانیم از لحاظ اقتصاد مقاومتی از کشور های استکبار جهانی که وابستگی داریم رهایی پیدا کنیم و به گفته مقام معظم رهبری رو به کارهای ایرانی بیاوریم و هدف ما امروزه این است که در کارگرو های اقتصاد مقاومتی تولیدات با کیفیت بالاتری دنبال کنیم که کشور ما از وابستگی کالاهای خارجی رها پیدا کند و به سمت کارهای داخلی که به دست توانمند خود نیرو های داخلی ساخته می شود رو ببریم.



وی در ادامه به مهمترین وظیفه یک کارگر بسیجی که در این عرصه فعالیت می کند خاطر نشان کرد:گوش به فرمان ولایت باشند و وجدان کاری داشته باشند که بتوانند کالاهایی که تولید میکنند با کیفیت خوب محصولاتشان در معرض دید مردم قرار بگیرند.



 سرگرد نادری در موردمشکلات کارگران گفت:یکی از این مشکلات محصولاتی که ما تولید میکنیم به فروش نمی روند و ما در پرداخت دستمزد کارگر دچار مشکل میشویم .



انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است