شما اینجا هستید: خانهاستانهاخراسان رضویفرمانده سپاه فريمان تاکید کرد : بهره‌گیری دانش‌آموزان از سیره شهدا برای مقابله با جنگ نرم

فرمانده سپاه فريمان تاکید کرد : بهره‌گیری دانش‌آموزان از سیره شهدا برای مقابله با جنگ نرم

منتشرشده در خراسان رضوی دوشنبه, 01 آذر 1395 ساعت 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ شمس گفت: راهیان نور فرصتی برای بهره‌گیری دانش‌آموزان در مقابله با جنگ نرم است.

 

به گزارش سپاه نیوز:سرهنگ دوم پاسدار حسين شمس فرمانده سپاه فريمان در مراسم  اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزي به مناطق عملیاتی  جنوب کشور به موضوع استكبار ستيزي اشاره كرد و افزود: اگر در زمان امام حسين(ع) يزيد و شمر و بني اميه استكبار بودند، استکبار زمان ما امریکا و اسرائيل هستند و قيام امام حسين(ع) و رشادت‌هاي شهداي زمان ما نشان مي‌دهد كه بايستي با استكبار مبارزه كرد.


 
سرهنگ شمس در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: شما از جانب شهدا به این سفر معنوی دعوت شده‌اید و می‌بایست قدر این موقعیت را بهتر بدانید.
 
وي در پايان اردوي راهيان نور را فرصتي معنوي براي دانش آموزان جهت آشنايي بيشتر با رشادت‌هاي شهدا و رزمندگان دانست و از دانش آموزان خواست تا آرمان‌ها و اهداف شهدا را مدنظر خود در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار داده و از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت پيروي كنند.

در ادامه مراسم احمد برزخی فریمانی، مدیرآموزش و پرورش فریمان نيز در سخنان كوتاهي  ضمن تشکر از حضور مسئولین و والدین دانش آموزان گفت: یکی از وظایف عمده آموزش و پرورش و مهمترین آن تربیت انسان کامل برای رسیدن به حیات طیبه است و بهترین شرایط و بهترین جایگاه برای رسیدن به این آرمان در آموزش و پرورش برگزاری اردوهای راهیان نور است.


 
وی ادامه داد: دانش آموزان در این اردو با موضوعات اخلاقی، دینی و به وضوح در رفتار و آثار شهدا و رزمندگان و افتخارات آنها در این مناطق جنگی و عملیاتی آشنا می شوند.


انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است