شما اینجا هستید: خانهاستانهاخراسان رضویفرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه : انسان خودساخته می تواند جامعه را بسازد

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه : انسان خودساخته می تواند جامعه را بسازد

منتشرشده در خراسان رضوی دوشنبه, 17 آبان 1395 ساعت 10:55
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرهنگ گرایلی گفت :انسان خودساخته می تواند جامعه را بسازد.

 

به گزارش سپاه نیوز:سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در جمع معلمان و دبیران مقطع متوسطه تربت حیدریه اظهار داشت: همه پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) برای تربیت انسان‌ها آمدند تا جوامع بشری بر اساس یک تربیت الهی و انسانی قله های سعادت را فتح کنند.


 
وی افزود: دوران نوجوانی مهمترین مرحله رشد و تربیت انسان‌ها بشمار می‌رود که این مرحله از زندگی بشریت در نظام تعلیم و تربیت سپری می شود، لذا معلمان و دبیران در مدارس در شکل دهی به تربیت جامعه اسلامی نقش مهمی را عهده دار هستند.


 
سرهنگ گرایلی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را مهمترین سد راه در تربیت دانش آموزان عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همه تجهیزات و امکانات خود به جنگ باورها و اعتقادات جوانان و نوجوانان برخاسته و هر روز نیز به ما نزدیک تر و خطرات آن آسیب پذیری بالائی دارد، بطوریکه امروز نوجوان و یا جوان این کشور بیشترین وقت خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سپری می کند.


 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اذعان کرد: همه معلمان و فعالان فرهنگی در نظام تعلیم و تربیت در این میدان نابرابر و ناجوانمردانه دشمن مسئول هستند و مکلفند تا با آگاه‌سازی تربیتی، نوجوانان و جوانان را از خطرات پیش رو مطلع سازند.


 

وی خاطرنشان کرد: ورود نخبگان و کارشناسان فرهنگی و اجتماعی به شبکه های اجتماعی جهت پاسخگوئی به شبه افکنی ها و سئوالات متداولی که دشمنان و منافقین به اذهان دانش اموزان متبادر می کنند یک امر ضروری است که در کنار ان ترویج استفاده از نرم افزارهای داخلی و بومی، تا حدود زیادی توطئه دشمنان را خنثی می کند.


 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تصریح کرد: باید واژه ما می توانیم را انقدر در سطح کشور نهادینه کنیم تا تولیدات علمی و اقتصادی به حدی برسد که هر کس در جهان مایل به استفاده از تولیدات ایرانی است به ناچار زبان فارسی را یاد بگیرد.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است