شما اینجا هستید: خانهاستانهاکرمانشاهفرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه : طلایه‌‌داران امر به معروف در ادارات کرمانشاه راه‌اندازی شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه : طلایه‌‌داران امر به معروف در ادارات کرمانشاه راه‌اندازی شود

منتشرشده در کرمانشاه یکشنبه, 11 مهر 1395 ساعت 09:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار ریحانی گفت: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در تمام اقشار جامعه از جمله ادارات و سازمان‌ها راه‌اندازی شود.

 


به گزارش سپاه نیوز: سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین در دوران کنونی اقدامی بی‌سابقه است، اظهار داشت: حرکت رو به جلو کشور بسیار سریع است.


سردار ریحانی با بیان اینکه راه‌اندازی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در تمام اقشار جامعه ضرورت دارد، گفت: با وجود اینکه تهاجم فرهنگی اکنون بیش از گذشته است اما جوانان کنونی بیش از گذشته دارای آگاهی و بصیرت هستند و رشد فرهنگی کشور به سرعت در حال افزایش است.



وی با اشاره به اینکه رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب رشد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و پویایی کشور می‌شود، افزود: امر به معروف و نهی از منکر در واقع به این معنی است که هر فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را به خوبی انجام دهد .



سردار ریحانی با بیان اینکه رسانه می‌تواند در جهت رشد و اعتلای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اثرگذار باشد، گفت: محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر و نقطه شروع خوبی برای اقدامات اساسی در این راستا است زیرا برکت دین اسلام به واقعه عاشورا است و تمامی اعمال از جمله اقتصاد و امنیت در امر به معروف خلاصه می‌شود.



انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است