شما اینجا هستید: خانهاستانهاخبر برگزیدهفرمانده کل سپاه درگذشت هنرمند جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه درگذشت هنرمند جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده را تسلیت گفت

منتشرشده در خبر برگزیده شنبه, 07 خرداد 1401 ساعت 21:00
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز : سرلشکر سلامی به مناسبت درگذشت هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم "حاج نادر طالب زاده" که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

 بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد ، ماندگار و موجب افتخار همرزمان ، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

 این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم  و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای  انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی ابن ابی طالب ( ع)  و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است