شما اینجا هستید: خانهاستانهاایلامفرمانده سپاه استان ایلام: بهره‌گیری از نخبگان هدف اصلی هیئت اندیشه‌ورز است

فرمانده سپاه استان ایلام: بهره‌گیری از نخبگان هدف اصلی هیئت اندیشه‌ورز است

منتشرشده در ایلام دوشنبه, 18 دی 1402 ساعت 16:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه کادرسازی نیروهایی در سطح و تراز انقلاب از اهداف تشکیل مجمع بسیج است، گفت: بهره‌گیری نخبگان از اهداف اصلی هیئت اندیشه‌ورز است.

به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام امروز در اجلاسیه مجمع عالی بسیجیان استان ایلام در محل هتل زاگرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال‌ دفاع مقدس و شهدای حادثه اخیر کرمان، اظهار داشت: از اهداف اصلی ما در هیئت اندیشه‌ورز ارتقا نخبگان در سطح استان است.

وی با بیان اینکه دشمن در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی تاب نیاورد و با یک اقدام تروریستی سبب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان شد، گفت: این حادثه قابل بررسی است.

فرمانده سپاه استان ایلام با عنوان اینکه سپهبد حاج قاسم از همان روزهای اول دفاع مقدس یکی از موفق‌ترین فرماندهان در حوزه اجرای تاکتیک‌های نظامی بود، بیان کرد: وی پس از پایان جنگ تحمیلی در یک مرحله دیگر در عملیات شرق کشور برای مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و پدیده‌های نوظهور حاضر شد و بعد از آن نیز در سطح راهبردی به یک شخصیت بزرگ تبدیل شد.

سردار شاکرمی با عنوان اینکه قبل از حاج قاسم قدس بود، اما با حضور ایشان تشکیلات قدس معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد، گفت: این سردار بزرگ مجری شکست راهبردهای آمریکا در منطقه شد و توانست با به عقب کشاندن به جبهه مقاومت انسجام بخشد.

وی با اشاره به اینکه ما در مجمع بسیج به‌دنبال شبکه‌سازی هستیم، عنوان کرد: حوزه آمادگی بسیج و تشکیل یگان‌های امنیتی از اهداف سپاه است، اما اساسی‌ترین هدف ما در مجمع و هیئت‌های اندیشه‌ورز ارتقا نخبگان و فضا دادن به آنها در قالب شبکه‌ای است که می‌تواند نظام را پیش ببرد.

فرمانده سپاه استان ایلام با عنوان این مطلب که کادرسازی برای نظام از اهداف ما است، بیان کرد: باید در سطح استان ایلام نیروهایی در سطح و تراز انقلاب به نظام تحویل دهیم.

سردار شاکرمی بر تقویت وحدت و همدلی بین مردم تأکید کرد و گفت: مردم در دوره جدید انتخابات مشارکت داشته باشند و دشمنان نظام و انقلاب را ناکام بگذارند.

انتهای پیام

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است