شما اینجا هستید: خانهاستانهافارسمعاون هماهنگ کننده سپاه فجر : مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهاست

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر : مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهاست

منتشرشده در فارس یکشنبه, 08 اسفند 1395 ساعت 08:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ کوشکی گفت:مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهاست.

 

به گزارش سپاه نیوز:سرهنگ پاسدار کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در آئین اختتامیه مسابقات علمی سحاب با بیان اینکه پیشرفت های علمی ایران در بین کشورهای جهان زبانزد است، تصریح کرد: از طرف مجموعه علمی بسیج و سپاه فارس به والدین دانش اموزان شرکت کننده در این مسابقات بخاطر تربیت فرزندان مبتکر و خلاق تبریک می گویم.



وی با بیان اینکه عزت، استقلال و پیشرفت امروز ایران مرهون تلاش دانشمندان است، افزود: دانش آموزان مبتکر افتخار کشور هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم حمایت از دانشمندان جوان و دانش آموزان برتر کشور را افتخار خود می داند.



معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات علمی سحاب، گفت: هم سن و سال های شما در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خود از انقلاب اسلامی و ایران دفاع کردند و امروز حرکت در مسیر سربلندی کشور و دستیابی به پیشرفت های علمی وظیفه مهم شماست.



سرهنگ کوشکی همچنین در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه مسابقات علمی بسیج بهترین بستر برای شکوفایی استعدادهای جوانان بخصوص دانش آموزان است، گفت: سازمان بسیج علمی و سازمان بسیج دانش آموزی فارس از طرح ها و ایده های مبتکرانه دانش اموزان و نخبگان علمی استان حمایت می کنند.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است