پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - فرمانده سپاه فجر: حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه های عمرانی در راستای انتفاع مردم است
چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه فجر: حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه های عمرانی در راستای انتفاع مردم است

منتشرشده در فارس چهارشنبه, 04 اسفند 1395 ساعت 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار غیاثی گفت: همه ظرفیت های استان باید فارغ از نگاه جریانی درکنار هم قرار بگیرند و اگر این اتفاق بیفتد نتیجه آن انتفاع مردم فارس خواهد بود.

 

به گزارش سپاه نیوز:سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر در نشست تخصصی شورای عالی بسیج کارگری تصریح کرد: اگر مسئولان کشور طِی سال های گذشته بیشتر و بهتر به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مبحث اقتصاد بخصوص اقتصاد مقاومتی توجه می کردند امروز شاهد بسیاری از معضلات اقتصادی در جامعه نبودیم.



وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های جامعه کارگری و صنعت فارس در راستای اعتلای این استان در کشور در کنار هم قرار بگیرند، گفت: با همگرایی مسئولان استان، مدیران صنایع و جامعه کارگری یک محور انسجام در استان تشکیل شود و همه ظرفیت های فارس در راستای حل مشکلات اقتصادی استان بکار گرفته شوند.



سردار غیاثی با بیان اینکه خواص فارس چه در سطح استان و چه در سطح کشور همگرایی لازم را ندارند، افزود: همه ظرفیت های استان باید فارغ از نگاه جریانی درکنار هم قرار بگیرند و اگر این اتفاق بیفتد نتیجه آن انتفاع مردم فارس خواهد بود.



وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله خشکسالی در استان فارس،خاطر نشان کرد: از طرف سپاه فارس به مسئولان استان اعلام کرده ایم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) آمادگی دارد در راستای حل مشکلات آب در استان فارس به فعالیت بپردازد.



فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پروژه های عمرانی در راستای انتفاع مردم است، گفت: هم اکنون این قرارگاه مبلغ بسیار زیادی از دولت طلبکار است اما هیچ گاه کار را به بهانه عدم وصول مطالبات متوقف نکرده است.



وی با بیان اینکه هدف اصلی از تشکیل اقشار بسیج همگرایی و انسجام خواص و نخبگان است، افزود: اراده قوی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مشاهده نمی شود بنابراین خواص فارس وظیفه دارند مطالبات مردم در زمینه های مختلف بخصوص اقتصاد را از مسئولان استان پیگیری کنند.



سردار غیاثی با بیان اینکه توجه به روستاها پیش نیاز توسعه اقتصادی و صنعت است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها رشد مهاجرت به کلانشهرها را بصورت قابل توجهی کاهش می دهد.



فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فارس آمادگی دارد تمام نیازمندی های خود را از تولیدات صنایع درون استان تامین کند و بطور کلی نگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده از کالای تولید شده در کشور است.

 

انتهای خبر/08