شما اینجا هستید: خانهاستانهافارسفرمانده سپاه داراب خبر داد : مشارکت 1700 بسیجی و پاسدار در امدادرسانی به آسیب دیدگان داراب

فرمانده سپاه داراب خبر داد : مشارکت 1700 بسیجی و پاسدار در امدادرسانی به آسیب دیدگان داراب

منتشرشده در فارس سه شنبه, 03 اسفند 1395 ساعت 08:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سرهنگ صادق زاده از مشارکت 1700 بسیجی و پاسدار در امدادرسانی به آسیب دیدگان داراب خبر داد.

 

به گزارش سپاه نیوز: سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرمانده سپاه داراب با بیان اینکه گردان های امام علی (ع)، امام حسین (ع) و بیت المقدس بسیج از ابتدای بارندگی تاکنون در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند، گفت: یک هزار و هفتصد بسیجی و پاسدار در فرآیند امدادرسانی به آسیب دیدگان بارندگی شدید در داراب مشارکت دارند.



وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و چهارصد بیست مورد اطلاع رسانی و هشدار از طرف امدادگران به مردم اعلام شده است، ادامه داد: پیش از آغاز بارندگی ستاد بحران در سپاه داراب تشکیل شده و ناوگان خودرویی به تعداد هشتاد و پنج عدد برای انتقال تیم های امدادرسانی بسیج و اقلام ضروری فراهم شده بود.



فرمانده سپاه داراب با اشاره به شدت بارندگی و خسارت های قابل توجه آن در شهرستان داراب، گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در پِی بارندگی شدید ششصد و هفت خانواده و صد و هفتاد و چهار خودرو را به مکان های امن انتقال دادند.



وی با بیان اینکه صد و شصت و یک معبر، خیابان و راه مواصلاتی با تلاش نیروهای امدادی ترمیم و بازگشایی شده اند، گفت: پنج هزار و پانصد رأس دام روستایی به مکان های امن انتقال یافتند و با ایجاد دویست و نود عدد سیل بند از ورود سیل به منازل مسکونی شهروندان داراب جلوگیری شده است.



سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای سپاه و بسیج داراب در فرآیند امدادرسانی به آسیب دیدگان بارندگی حضور داشته و بیش از پانصد کیلوگرم غذای گرم توسط خواهران بسیجی طبخ و در بین آسیب دیدگان بارندگی توزیع شده است.

 

انتهای خبر/08

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است