شما اینجا هستید: خانهاستانهاچهار محال بختیاریفرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری : 685 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این استان برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری : 685 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این استان برگزار می شود

منتشرشده در چهارمحال و بختیاری پنج شنبه, 25 آبان 1396 ساعت 10:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای 685 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در استان خبر داد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها به صورت برون‌سازمانی برگزار می‌شوند. 

  

وی برگزاری مسابقات ورزشی، علمی و فرهنگی، سرکشی، انس و الفت با فرماندهان پایگاه های مقاومت، برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری، برگزاری اردوهای جهادی، حضور اکیپ‌های پزشکی در مناطق صعب‌العبور و دیدار با ائمه جمعه را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در استان عنوان کرد. 

  

سردار اکبری در ادامه با بیان اینکه بسیج تنها برای جنگ ایجاد نشد، افزود: بسیج به عنوان یک فرهنگ و الگو در زمینه‌های مختلف برای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب تشکیل شده است. 

  

وی محرومیت زدایی را از جمله وظایف بسیج عنوان و تصریح کرد: از سال گذشته سه دهستان با ضریب محرومیت بالا در استان مورد توجه ویژه در راستای محرومیت زدایی قرار گرفتند که در حال حاضر کارهای زیربنایی انجام شده و از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

 

سردار اکبری به زلزله چند روز اخیر در منطقه غرب کشور نیز اشاره کرد و گفت: سپاه استان به منظور کمک‌رسانی به مردم این منطقه اعلام آمادگی کرده است و مقرر شده که بازسازی یک روستای بزرگ و یا دو روستا به این استان واگذار شود. 

  

وی از وجود 350 هزار بسیجی ثبتی در استان خبر داد و گفت: این تعداد بسیجی در رده های مختلف بسیج سازمان‌دهی شده‌اند. 

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است