پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمن با زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت
چاپ کردن این صفحه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: مقابله با طوفان تبلیغاتی دشمن با زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت

منتشرشده در چهارمحال و بختیاری شنبه, 20 آبان 1396 ساعت 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) با مقایسه هجمه وسیع تبلیغاتی دشمنان بعد از واقعه کربلا تا کنون گفت: اربعین به ما می‌آموزد، که یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داریم.

 

 به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در سفر به استان خوزستان با حضور در جمع زائران اربعین حسینی و خادمان موکب امام حسن (ع) از زحمات مسئولان و رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) در خدمت‌رسانی به زوار عتبات تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، اظهار کرد: این امام عزیز طبق روایت - فرمودند که" هر کس یک بیت شعر درباره‌ی حادثه‌ی عاشورا بگوید و کسانی را با آن بیت شعر بگریاند، خداوند بهشت را بر او واجب خواهد کرد"؛ که این مسئله به خاطر ماندگار شدن واقعه قیام کربلا و نهضت امام حسین(ع) است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: اهمیت اربعین، به خاطر  احیا، جاوادنگی و ماندگار شدن نهضت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و قیام خونین عاشوراست.

 

حجت الاسلام و المسلمینسرافراز، خاطرنشان کرد: بعد از واقعه عاشورا، نهضت روشنگری حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) و اربعین حسینی باعث ایجاد موج مبارزه با ظلم و ستم در جهان شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: اربعین، نقطه آغاز استکبارستیزی بعد از واقعه عاشورا و حادثه‌ی کربلا بود، که با روشنگری و افشاگری‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) شروع شد.

 

 وی، با مقایسه هجمه وسیع تبلیغاتی دشمنان اسلام و مسلمین بعد از واقعه کربلا و در این زمان  علیه انقلاب اسلامی ایران، به تإسی از تعابیر مقام معظم رهبری، تأکید کرد: اربعین به ما درس می‌دهد، که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.

 

انتهای خبر/09