شما اینجا هستید: خانهاستانهابوشهرسپاهسرلشکر جعفری در بازدید از شرکت صدرا: فعالیتهای شرکت صدرا چشم انداز روشنی را ایجاد کرده است / امید به "صدرا "بازگشته است

سرلشکر جعفری در بازدید از شرکت صدرا: فعالیتهای شرکت صدرا چشم انداز روشنی را ایجاد کرده است / امید به "صدرا "بازگشته است

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 ساعت 18:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به تحریم های تحمیلی بر کشور، توطئه های مداوم و پی در پی دشمنان و رقابت های منطقه ای از سویی و بهره مندی ایران اسلامی از ذخایر و سرمایه های عظیم نفت و گاز و انرژی، فعالیت امروز شرکت صدرا چشم انداز روشنی را برای ما ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از شرکت صنعتي دريايي ايران( صدرا) در بوشهر ، در جمع مسئولین و مدیران این مجموعه، با اشاره به توانمندی ، ظرفیت  و پتانسیل های بالای سپاه در عرصه های سازندگی  وعمران و آبادانی کشور، گفت: کشتی سازی صنعت مهمی است که تاکنون کمتردر کشور ما مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم با روح جدیدی که در شرکت صدرا دمیده شد، شاهد خدمات ارزنده این مجموعه باشیم.


سرلشکر جعفری بخشی از فعالیتهای صدرا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های شرکت صدرا در بخشهایی از قبیل ساخت سکو و سازه های مختلف دریایی و ساخت کشتی و شناور های بزرگ ، ارتقای توان این مجموعه  می تواند دستاوردهای مهمی را برای کشور به همراه داشته باشد.


وی افزود:با توجه به تحریم های تحمیلی بر کشور، دشمنی مداوم دشمنان و رقابت های منطقه ای از سویی و بهره مندی ایران اسلامی از ذخایر و سرمایه های عظیم نفت و گاز و انرژی فعالیت امروز شرکت صدرا چشم انداز روشنی را برای ما ایجاد کرده است.


فرمانده کل سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه امروز امید به صدرا بازگشته است ، گفت: به فضل الهی با همت  و درایت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)مشکلات گذشته "صدرا "رفع و بسترسازی مطلوبی برای فعالیت های مفید و موثر فراهم آمده است که امیدواریم با تلاش و همت شبانه روزی،  دلسوزی و مدیریت جهادی شاهد رشد کمی و کیفی آن باشیم.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به طرح های عظیم کشور در حوزه کشتی رانی و نفت و گاز ، فعالیت شرکت صدرا می تواند بسیار تعیین کننده باشد.


سرلشکر جعفری در پایان تاکید کرد:با احیای مجدد شرکت صدرا و توجه به ظرفیت های این شرکت دراجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی ، امیدواریم گام مطلوبی را در این عرصه  نیز در تحقق شعار سال جاری برداریم.


گفتنی است ؛سرلشکر جعفری درجریان این بازدید که به همراه سردار عبد اللهی فرمانده قرارگاه سازندگی‌ خاتم‌الانبیاء(ص) انجام شد، از روند  فعالیت‌های این شرکت تحت مدیریت قرارگاه و بخش‌های کشتی‌سازی، سکوسازی و سازه‌های دریایی آن دیدن کرد.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است