شما اینجا هستید: خانهاستانهابوشهرسپاهسردار سلامی در همایش بهداشت و سلامت سپاه: نیروی زمینی سپاه در حمایت از جبهه‌ مقاومت در جهان اسلام مجاهدت می‌کند

سردار سلامی در همایش بهداشت و سلامت سپاه: نیروی زمینی سپاه در حمایت از جبهه‌ مقاومت در جهان اسلام مجاهدت می‌کند

منتشرشده در سپاه شنبه, 02 ارديبهشت 1396 ساعت 13:10
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه گفت : نیروی زمینی سپاه چه در عرصه دفاع از مرزهای کشور و چه در جبهه‌های دور و در جبهه ها مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت مجاهدت کرده است.

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه طی سخنانی در پنجمین همایش بهداشت و درمان سپاه که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه چه در دفاع مقدس و چه در عرصه امنیت و دفاع از مرزهای کشور و چه در جبهه های دور و در جبهه ها مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت و مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام مجاهدت کرده است.

 

سردار سلامی، فرماندهی را قلمروی همه جانبه از تعهدها و مسولیتها دانست و با بیان اینکه توجه به انسانها جزو مهمترین ارکان مدیریت یک فرمانده است، گفت: ما فقط نسبت به آمادگی تجهیزات یا رزم نفرات مسئول نیستیم بلکه نسبت به محیط و همه شئون سربازانمان مسئولیت داریم.

 

وی ادامه داد: ما رسالت بزرگی بر دوش گرفته ایم و آرمانهای بلندی داریم و دشمنان بزرگی در مسیر داریم که با آنها درگیر شده ایم و هنوز هم درگیریم.

 

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: برای شکستن اراده و دفن سیاست های آنها و ناامید کردن سیاستمدارانشان، نیازمند ساختن قدرتی عظیم هستیم؛ قدرتی که بیش از تکیه بر تجهیزات، بر اراده نیروهای انسانی متکی باشد.

 

سردار سلامی با بیان اینکه در سپاه، نیروی انسانی نیز مانند تجهیزات مهم هستند، گفت: ما می‌خواهیم سخت‌ترین لحظه های تاریخ نبرد در جهان را روی دوش پاسداران قرار دهیم؛ کسانی که معادلات میدان نبرد را تعیین کرده و از شکست ها جلوگیری کنند.

 

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که انسانهای‌مان همه شاخص های یک مجاهد شکست ناپذیر و نفوذناپذیر در صحنه های جهاد را داشته باشند در غیر این صورت نمی‌توانیم به موفقیت های بزرگ برسیم.

 

جانشین فرمانده سپاه افزود: در این مسیر باید به بهداشت و سلامت برای جسم نیروها توجه شود و این مهم حتی باید در طراحی تسلیحات مد نظر باشد.

 

سردار سلامی تصریح کرد : رزمندگان ما باید از نظر قوای جسمانی بسیار قوی تر از سربازان امریکایی‌ها باشند.

 

وی ضمن تاکید بر لزوم آرام‌بخش بودن محیط پادگانها، گفت: در عین حال که باید منضبط و در انجام مسئولیت‌ها جدی باشیم، اما لازم است از سختگیری‌های بی مورد نیز پرهیز شود.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است