شما اینجا هستید: خانهاستانهابوشهرفرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: موقعیت و جایگاه مهم استان بوشهر یکی از اهداف نفوذ دشمنان است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر: موقعیت و جایگاه مهم استان بوشهر یکی از اهداف نفوذ دشمنان است

منتشرشده در بوشهر چهارشنبه, 04 اسفند 1395 ساعت 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

سپاه نیوز : سردار جمیری گفت: یکی از اهداف نفوذ دشمنان در بوشهر بخاطر اهمیت و موقعیت استراتژیکی این استان است.

 

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر  در همایش علمی نفوذ در سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت و جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: این استان در بخش‌های مختلف صنعتی، سیاسی، اقتصادی و انرژی از جایگاه مهمی در جهان و کشور برخوردار است که این مهم سبب شده تا نگاه جهان به این استان معطوف شود.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای نیروگاه اتمی و تولید کننده 8 درصد گاز کره زمین است افزود: استان بوشهر علاوه بر داشتن توانمندی در این عرصه صادر کننده  94 درصد صادرات نفت خام است.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع)  استان بوشهر با بیان اینکه طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد گفت:  این مهم سبب شده با چندین کشور حاشیه خلیج فارس  ارتباط، معادلات و مبادلات تجاری، اقتصادی و بازرگانی داشته باشد.

 

 

وی، با بیان اینکه خطر نفوذ از ابتدای انقلاب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد خاطر نشان کرد: نخستین اقدامی که برای جلوگیری از نفوذ باید صورت بگیرد پیشگیری است که اگر از این موضوع غافل شویم، نظام و انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

 

 

 سردار جمیری با تاکید بر این نکته که توجه همه به سمتی باشد که بعنوان طبیب برای ما نسخه می‌دهد و آن طبیب مقام معظم رهبری است تاکید کرد:  اصلی‌ترین راه این است که گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم چرا که مسئولینی که آلوده می‌شوند به توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه ندارند.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است