شما اینجا هستید: خانهاستانهابوشهرمسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی: دومین کنگره ملی ۵ هزار شهید دانشجو سال ۹۶ برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی: دومین کنگره ملی ۵ هزار شهید دانشجو سال ۹۶ برگزار می‌شود

منتشرشده در بوشهر چهارشنبه, 04 اسفند 1395 ساعت 09:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

سپاه نیوز :  امیر وجدانی نیا گفت:  دومین کنگره ملی ۵ هزار شهید دانشجو در سطوح ملی و دانشگاهی اوائل سال آینده برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش سپاه نیوز ؛ امیر وجدانی‌نیا مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی در نشست ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان بوشهر با بیان اینکه دانشجویان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را در همه عرصه‌های سیاسی اجتماعی و اقتصادی نشان داده‌اند، اظهار داشت: دانشجویان  نقش مهم و تاثیرگذاری در همه عرصه‌ها دارند.

 

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور با حضور فعال دانشجویان در جامعه مهیا می‌شود تاکید کرد: دانشجویان ایران در همه عرصه‌های علمی و فناوری، اجتماعی و سیاسی نقش مهم خود را نشان  داده‌اند.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی به نقش مهم دانشجویان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دانشجویان نقش مهم خود را برای حمایت و تداوم انقلاب نشان داده‌اند بگونه‌‌ای که در هشت سال دفاع مقدس عاشقانه به سوی مرزها برای دفاع از کیان میهن اسلامی شتافتند.

 

 

وی با بیان اینکه نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو در 500 دانشگاه کشور برگزار شد تصریح کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو یک رویداد خوب و فراگیر در حوزه فرهنگ و آموزش عالی کشور است که دومین کنگره آن نیز در سه‌ماهه نخست سال آینده برگزار می‌شود.

 

مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه 5 هزار  شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی شده است گفت: بیش از 70 تن از این عزیزان شهدای مدافع حرم هستند که جان خود را تقدیم اهداف جهانی انقلاب اسلامی کردند.

 

 وجدانی‌نیا  با بیان اینکه در میان شهدای دانشجو، شهدای نخبه در سطوح بالای علمی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا حضور دارند، خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی شهدای دانشجو با محوریت شهدای حرم است که تلاش می‌شود با معرفی این شهداء الگوهای رفتاری خوبی برای دانشجویان ارائه شود.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است