شما اینجا هستید: خانهاستانهاآذربایجان غربیفرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مسلمانان است

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی: راهپیمایی اربعین نماد وحدت مسلمانان است

منتشرشده در آذربایجان غربی چهارشنبه, 02 آبان 1397 ساعت 09:18
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار داشت:  مسلمانان پیام وحدت بخش هیهات من الذله امام حسین را به دنیا می رسانند.

 

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواریفرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربیبه همراه حجت الاسلام والمسلمین شاه محمد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از موکب مردمی شهید باکری مرز بازرگان بازدید کرده و به استقبال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) رفت.

 

سردار شهسواری در این بازدید اظهار داشت: برپایی این موکب بسیار ارزشمند و ماندگار در دل سینه های مردمی که به عنوان زوار در اینجا حضور پیدا می کنند و باعث و بانی این می شوید که قطرات انسان ها شرکت کننده در پیاده روی اربعین به اقیانوس عظیم حماسه اربعین حسینی متصل شوند بسیار ارزشمند است.

 

وی، با اشاره به پیام اربعین حسینی گفت: این اقیانوس بزرگ مسلمانان پیام وحدت بخش و پیام هیهات من الذله امام حسین را به دنیا می رسانند و حول محور امام حسین(ع) و عاشورای امام حسین(ع) زیر بار ظلم و ستم دشمنان، استکبار و زورگویان نمی روند و پیام امام حسین (ع) را که حریت، آزادی خواهی و دینداری و امر به معروف و نهی از منکر را به گوش جهانیان می رسانند.

 

سردار شهسواری، در خصوص ثواب پیاده روی اربعین گفت: ما در روایات داریم هر کس در اربعین امام حسین برای زیارت آقا امام حسین(ع) قدم بردارد ثواب هر قدم وی به اندازه آزاد کردن یک بنده می باشد و افرادی هم نیز که در این امر دخیل می شوند و باعث میشوند که زوار حسین به این دریا متصل شوند و به زیارت آقا امام حسین(ع) نائل شوند قطعا از ثواب ان هم در این دنیا و هم در ان دنیا بهره مند خواهند شد.

 

انتهای پیام

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است