پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: دلیل تهدیدات و تحریم های دشمن ، اقتدارکشور است
چاپ کردن این صفحه

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: دلیل تهدیدات و تحریم های دشمن ، اقتدارکشور است

منتشرشده در آذربایجان غربی یکشنبه, 29 مهر 1397 ساعت 15:46
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار شهسواری گفت: صلابت و اقتدار ایران از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان علی الخصوص آمریکا است.

 

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی یکپارچگی و انسجام اقوام و مذاهب مختلف در  ایران را از اصلی‌ترین مولفه‌های مقاومت و پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: به صراحت می‌توان گفت اقوام ایرانی در ادوار مختلف همگام با هم در دفاع از میهن اسلامی نقش مهم و اثر گذاری دارند.

 

 وی تأکید کرد:  ایثار و از خود گذشتگی‌هایی که مردم در هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند بسیار ارزشمند است و ما باید قدردان آن تلاش‌ها باشیم.

 

 فرمانده سپاه شهدای استاناذربایجان غربی ادامه داد: امروز دشمن در شرایطی با رویکرد جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران وارد صحنه شده که باید با الگوگیری از ظرفیت های دوران دفاع مقدس محکم و استوار در برابر این تهاجمات ایستادگی کنیم.

 

سردار شهسواری صلابت و اقتدار ایران را از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان علی الخصوص آمریکا دانست و افزود: بر همین اساس می‌خواهد بین اقوام کشور تفرقه بیاندازد تا بتواند به نقشه های شوم خود دست یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان یقین بدانند که ملت ایران از همان ابتدای پیروزی تا کنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند قرار داریم قدرتمندتر از همیشه در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی حرکت می کند.

 

 انتهای پیام/09