شما اینجا هستید: خانهاستانهاآذربایجان غربیسپاهسردار هوش‌السادات: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) باید به سمت نقش‌آفرینی در حوزه‌های جدید حرکت کند

سردار هوش‌السادات: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) باید به سمت نقش‌آفرینی در حوزه‌های جدید حرکت کند

منتشرشده در سپاه شنبه, 21 فروردين 1400 ساعت 16:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه باید علاوه بر سیاست‌های موجود و اقدامات در دست اجرا، با آینده‌پژوهی، به سمت خلق حوزه‌های جدید و مورد نیاز کشور در آینده بپردازد.


به گزارش سپاه نیوز؛  سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفت و گویی با اشاره به ظرفیت‌های  مجموعه عظیم قرارگاه اظهار داشت: قرارگاه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص و تجهیزات و ماشین‌آلات به روز و مدرن از  توان بالایی در کشور برخوردار است و توانسته در هر دوره، اعم از دوره بازسازی و همچنین دوره سازندگی کشور، رسالت خود را به نحو احسن اجرا کند.

وی افزود: با نگاه به افق پیش روی کشور و تحولات جهانی که به صورت لحظه‌ای در حال تغییر و نو شوندگی هستند، لازم است تا قرارگاه نیز مأموریت‌های خود را متناسب با آن تغییر دهد و در راستای اسناد ابلاغی به‌ویژه سند راهبردی گام دوم انقلاب حرکت کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان داشت: تغییرات با آهنگی پرشتاب‌ تر رخ می‌دهند و مجموعه‌هایی که با این تغییرات هم راستا نباشند نمی‌توانند به بقای خود ادامه دهند و در حوزه اجرای پروژه‌ها، چه بسا آنچه امروز برای ما یک ضرورت محسوب می‌شود تا چند سال دیگر کاربردی نداشته باشد.

سردار هوش‌السادات گفت: قرارگاه باید در تمام حوزه‌های پیش روی خود، خلأها و گلوگاه‌های حال و آینده کشور را شناسایی کند و با حرکت در مسیر آن، شعار «ایران قوی» که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را محقق سازد.  

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است